Mahukah anda jika saya beri penerangan yang jelas berkenaan masalah yg sedang anda hadapi?
KENAL PASTI KENAPA SAKIT LUTUT BOLEH BERLAKU, APAKAH CARA PENCEGAHAN DAN APAKAH JENIS RAWATAN YANG ADA!

 


Siapa kami?

Kami merupakan sebuah organisasi yg diberi nama Wasima Wafa. Misi kami adalah Membantu mendidik & memberi kesedaran kepada masyarakat tentang penjagaan lutut sihat.
Syarikat kami telah beroperasi selama 3 tahun dan telah membantu lebih 350 ribu orang yang mempunyai masalah lutut dengan khidmat nasihat, video dan ebook melalui kempen-kempen yang
kami jalankan secara PERCUMA.

KEPAKARAN SYARIKAT KAMI adalah membantu mendidik dan memberi kesedaran kepada masyarakat tentang penjagaan kesihatan lutut supaya mereka dapat menjalankan aktiviti harian dan beribadat tanpa perlu menangung derita akibat sakit lutut.

 


MASALAHNYA ialah ramai orang di luar sana yang tidak tahu tentang amalan hidup sihat dan pemakanan yang betul untuk penjagaan lutut. Selain itu ramai yang tidak tahu apakah pilihan rawatan yang ada
untuk merawat sakit lutut apabila ianya berlaku.

Dengan itu syarikat kami membantu anda dengan menyediakan ebook, video dan khidmat nasihat dari doktor yang bertauliah secara percuma melalui kempen2 yang kami jalankan di seluruh Negara.
Kami juga menyediakan PEMERIKSAAN LUTUT secara PERCUMA dari klinik-klinik yang terdapat di beberapa kawasan dan In Shaa Allah akan datang di seluruh negara.

Ambil PELUANG ini dan mulakan LANGKAH PERTAMA anda dengan memuat turun Ebook SOLUSI LUTUT AMANI
kami yang terbaru ini.

 


Apa yang anda akan dapat dalam ebook SOLUSI LUTUT AMANI ini?

• Ketahui kenapa sakit lutut boleh berlaku
• Apa kesannya terhadap kehidupan pesakit
• Pencegahan awal masalah sakit lutut
• Cara rawatan ketika kecemasan yang sesuai untuk pesakit lutut
• Kaedah rawatan yang boleh diambil

 


 

Kempen Solusi Lutut Amani

Apa Kata Mereka

Alhamdulillah, Terima kasih Wasima Wafa sebab sediakan maklumat yg sangat berguna macam ni. Saya ada masalah sakit lutut sejak beberapa tahun yg lalu. saya anggap benda ni normal sebab ramai kawan saya ada masalah yg sama. Lepas baca buku ni baru saya tahu ada banyak cara untuk rawat masalah yg saya sedang alami sekarang

Suffian, Damansara

Usaha Wasima Wafa dalam memberi kesedaran kepada rakyat Malaysia tentang kepentingan penjagaan lutut sihat sangat saya hargai. Ye lah, mentang-mentang sakit lutut ni bukan penyakit kronik tapi tak ada siapa yg beri maklumat pada saya tentang bahaya sakit lutut dalam kehidupan. Terima kasih Wasima Wafa.

Rozita, Batang Kali

Buku ni betul-betul berguna, penerangan yg sangat mudah difahami dan diamalkan. Dah Lah percuma! Kalau saya tahu dari dulu saya dah download ebook ni..hehe

Kamal, Klang

Teknik R.I.C.E yg diajar dalam buku ni dah bantu mak saya. Haritu tu mak saya mengadu sakit lutut. Nasib baik saya dah baca buku ni, ada la jugak sikit ilmu masa kecemasan..

Ijo, Johor Bahru

Ejen Amani

  • Sandura Edun: 019-5344840 – Sungai Buloh. Emel: sandura84@gmail.com
  • Fuad Adi Putra: 012-6057869 – Shah Alam. Emel: fuadadiputra87@gmail.com
  • Mohd Hadi Munir: 018-6608078 – Rawang / Subang. Emel: amanirawang@gmail.com
  • Sharifah Roslina: 017-3097827 – Petaling Jaya. Emel: roslina2826@gmail.com

Klinik Panel
Poliklinik Seri Putra
No 37, Bandar Seri Putra Bangi
43000 Kajang, Sel

  • Norizan Bin Ahmad: 013-9978704 – Keramat. Emel: zan_5674@yahoo.com / zanila14@gmail.com
  • Suraya Amran: 013-4031687 – Bukit Jalil. Emel: suraya_amran87@yahoo.com
  • Abdun Noor: 012-6477867 – Cheras. Emel: wasimawafa.don@gmail.com
  • Afzan Binti Muhammed: 012-6255591 – Kepong. Emel: bmezan@gmail.com
  • Noorhasima Noordin: 019-2798015 – Larkin. Emel: cmanoordin@gmail.com
  • Jainah Baharuddin: 019-7123723 – Skudai. Emel: jainah.baharuddin@yahoo.com.my
  • Suhailah Kamal: 019-7719972 – Kluang. Emel: perwira_trading@yahoo.com
  • Norsaliza Mohd Said: 011-21888955 – Ipoh (Bandar Baru Putra). Emel: nadhira177@gmail.com
  • Noorainun Md Zulkifly: 012-4538848 – Ipoh (Medan Gopeng). Emel: noorainunmdzulkifly@gmail.com

Sufian Bin Sahat: 012-9239500 – Peringgit. Emel: sufiansahat@gmail.com

  • Bibi Aisyah Tan: 019-6032182 – Nilai. Emel: tanbbin@gmail.com

Klinik Panel
Poliklinik Anjung Karisma
Lavender Heights Business Square, 70450 Senawang, Negeri Sembilan
06-6778417 / 019-6655680

  • Dr Shahnun Anwar Bin Azmi: 011-32477711 – Alor Setar. Emel: pentadbiranklinikdrshahnun@gmail.com

Klinik Panel
Klinik Dr Shahnun Azmi
No 5 Taman Sri Pantai, Pantai Johor, Lebuhraya Darul Aman, 05250, Alor Setar, Kedah
04-7310893

Mohd Safwan Jamal: 010-4016862 – Seberang Perai. Emel: sjniaga@gmail.com

  • Mohamad Syafiq Aziz: 014-5193495 – Kota Bharu. Emel: isyafiq343@gmail.com

Klinik Panel
Klinik Primer
Lot 2569D, Bulatan Wakaf Bharu
Jalan Palekbang
16250 Wakaf Bharu
Kelantan
09-7193200

  • Noorhafizah Asmat: 014-3744438 – Putatan. Emel: fiza_irsya@yahoo.com

Langkah Seterusnya Untuk Memastikan Anda Terima Link Download Ebook Solusi Lutut Amani!

Langkah 1 : Buka Inbox Anda Dan Buka Email Untuk Confirm

Langkah 2 : Klik Link Confirm

Langkah 3 : Periksa Semula Email Anda Selepas 5 Minit Untuk Emel Ke dua

Langkah 4 : Klik Butang Download Untuk dapatkan Ebook Anda

Download Ebook
SOLUSI LUTUT AMANI bernilai RM49.90
Ini Secara PERCUMA sekarang!

Wasima Wafa Sdn Bhd
No 26, Jalan 15/22
Taman Perindustrian Tiong Nam

Seksyen 15, 40200 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Hotline: 019 – 999 6686
Website: wasimawafa.com

 

 

 

 

BONUS UNTUK
10 ORANG YANG TERAWAL hari ini!

Dapatkan Lebih 20 Tips penjagaan lutut sihat dalam bentuk grafik secara PERCUMA hari ini!